صحبت های سینا غلامپور شناگر بورسیه ایران درباره تمریناتش

ادمین ایرانسوییمرز 1398/03/27

سینا غلامپور بورسیه شنا ایران در تایلند درباره شرایط تمریناتش گفت: روز ۳ شنبه به سنگاپور می روم تا در مسابقات انتخابی جهان و المپیک شرکت کنم. در ماده های ۱۰۰ متر|،۲۰۰ متر و ۵۰ متر آزاد شرکت می کنم.

وی افزود:  همه چیز در تمریناتم خوب پیش رفته و از وضعیت پیشرفت رکوردهایم در تمرینات راضی هستم اما می دانم برای موفقیت باز هم باید تلاش کنم.  اینجا شرایط جوی متفاوت است گاهی در باران تمرین و مسابقه داشتیم ولی همه چیز تحت نظر مربیانم است.

ملی پوش شنا ایران خاطرنشان کرد: حدود ۵ هفته است که تمرینات خیلی سنگینی را پشت سر می گذاریم و هر چه به مسابقات نزدیک تر می شویم، شدت تمرین و وزنه ها افزایش پیدا می کند. تمام شناگران با تمام توان تمرین می کنند. هر هفته روز های شنبه شب جلسه ای داریم و عملکردمان بررسی می شود.

غلامپور گفت: من واقعا خوش شانس هستم که توانستم بورسیه فینار را دریافت کنم و الان به جز کشورم فدراسیون جهانی شنا هم انتظار دارد در مسابقات پیش رو موفق شویم.

بورسیه شنا ایران درباره تفاوت های شنا در ایران در سایر کشورها گفت: در ایران متاسفانه شناگران یک روز خوب تمرین می کنند اما به دلیل سخت افزار محدود گاهی مجبور می شوند ۳ روز استراحت کنند. ولی اینجا هر روز باید خوب شنا کنیم چون اگر خوب شنا نکنیم مربی ما به فینا گزارش می دهد و ممکن است ما را از کمپ اخراج کنند. اینجا علاوه بر شنا کردن، اصول مربیگری و داوری را هم به ما آموزش می دهند تا در آینده باعث پیشرفت کشورمان شویم.  

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.